יום שלישי, 5 באפריל 2011

פרק 4: הביקוש זה דבר שלא יאומן...

מסתבר שהישראלים היו קהל היעד האולטימטיבי לקורס הזה.
הקורס הוא בעצם תמצית המחשבה הישראלית. להתעשר. להתעשר מהר. להתעשר מהר מבלי להשקיע הרבה.הקורס מתאים למנטליות הישראלית כמו כפפה ליד. זה רק הוכיח לי שעשיתי בחירה נכונה כשפניתי לשוק הזה. הצורך קיים, אני רק הלבשתי עליו את החליפה.

הביקוש זה דבר שלא יאומן. כמות המבקרים שמגיעה לאתר הולכת וגדלה מדי יום. 95% מהמבקרים מורידים את מסכת הטיעונים המנצחים להרשמה לקורס שהכנתי. האחוזים של הנרשמים לקורס הרבה יותר קטנים, אבל אחוזי ההמרה הולכם וגדלים בקביעות והכסף זורם בשפע.
כבר הספקתי לקנות בית לאביב ולסתיו, קניתי סוס שחור וסוס לבן, ואפילו מטוס קטן שיהיה לילדים במה לשחק. כמובן שגם רכשתי את רכב החלומות שלי, מרצדס שחורה.
הדבר הכי מדהים בעיניי שהכל עובד בצורה מאוד אוטומטית. כן, מדי פעם צריך לבדוק אם יש טענות ללקוחות ולשפר דברים בהתאם, אבל כל זה מתגמד לעומת ההכנסות והנחת שהעסק מביא לי.
מודל הפידבקים ששתלתי בדוחות המשימה עובד מצויין. אני תמיד מקפיד לשאול בכל משימה מה הלקוח הפיק מהמשימה או מהקורס. החלק הטוב הוא שהוא חייב למלא את זה בשביל להגיש את הדו"ח. הפידבקים משיגים שני יעדים חשובים. האחד, הינו העלאת ערך פסיכולוגית של הקורס בעיני הלקוח, והשני, במקרה שמישהו ינסה לטעון בעתיד שהוא לא הפיק כלום מהקורס או שהוא לא תרם לו שום דבר, אוכל לשלוף לו את רשימת התשבוחות שהוא בעצמו כתב.

אבל לא הכל ורוד. יש מספר קטן של אידיוטים שמנסים להתחכם ולבקש את הכסף חזרה. כמובן שאני שולח אותם על טיל למאדים. מסביר להם שוב ושוב שהם חייבים לסיים את הקורס. אחרת אין החזר כספי. מה לא מובן?

הבקשות האלה להחזר היו אחת מהסיבות שהחלטתי לעזוב את ישראל. זה היה הצעד החשוב ביותר. אף אחד לא יבוא לחפש אותי באירופה גם אם העסק יפשוט את הרגל. אין לי זכר בארץ.

4 תגובות:

  1. אף אחד לא יחפש אותך באירופה, חוץ מחוקרים פרטיים >:-|

    השבמחק
  2. גם אם חוקר פרטי יגיע לאירופה אין לו מה לעשות.

    שימו לב שלאלי שביט (ספק אם זה שמו האמיתי, נראה לי שעיברת אותו), אין כתובת בארץ. אין גם טלפון.
    אין שום דרך להגיע אליו.
    הקשר היחיד שלכם הוא איזו בחורה שעובדת בשבילו בארץ ועונה לטלפונים, אבל היא רק נותנת לו שירות.
    שתתקלו בבעיות חפשו את החברים שלכם. לבנאדם אין כתובת בארץ אני חוזר ומדגיש שוב.
    אלי שביט לא גר בישראל ראו הוזהרתם אין כל דרך להגיע אליו, ספק אם ניתן בכלל לתבוע אותו וזה בתחום השיפוטי של מדינת ישראל.
    למי שלא יודע אי פרסום כתובת העסק מנוגדת לחוק בישראל.
    אלי שביט הוא עבריין נקודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נחמד: לאלי שביט יש יותר מסגנון כתיבה אחד.

      אין לך מושג מה זה חוקרים פרטיים, ואין לך מושג מה זה משרד חקירות.
      גם את בן לאדן מצאו.

      נ.ב
      הייתי כותב לך יופי של שיטות אבל אין כוונה להתנצח עם מה שתענה.

      מחק
    2. אתה כזה שיאן חוכמה שזה מגעיל.
      אתה זה שחי בפחד לא אנחנו.
      נדמה לך שתלית את עצמך באוויר.
      לא רק שבן לאדן נמצא וחוסל, אלא שהמתכון של קוקה-קולה דלף לאינטרנט, וגם המתכון של KFC פורסם לא מכבר. אם לא היו תחליפים למייקרוסופט היה קורה אותו דבר לקוד המקור של חלונות.

      נדמה לך שאתה מפחיד מישהוא כאילו אתה מינימום ישו, במציאות שכמותי מצפים בקוצר רוח לשמוע מה תדקלם בבית המשפט הגרוזיני.
      אתה המוגבל פה לא אנחנו.

      מחק