יום שלישי, 5 באפריל 2011

פרק 6: התאבדות בשידור חי...

המצב מחמיר משבוע לשבוע. דיונים על הקורס נפתחים מדי שבוע והתגובות לא חיוביות.
החתולים לא מפסיקים ליילל. יש האטה ממש קשה במכירות.
אני מקבל הזמנה להשתתף בפורום כתום. כתום נחשב למעוז החתולים שמיללים על הקורס שלי.
החלטתי להענות לבקשה למרות שהיה ברור לי שינסו לצלוב אותי שם.
לכן עשיתי את מה שאני עושה הכי טוב. הכנתי תשובות מוחצות לטענות הקשות. עברתי על כל הדיונים שהיו עליי בכתום, אספתי כל פיסת הכפשה ובניתי עמוד מרשים עם כל היללות, ועניתי להן אחת אחת. טיעונים מוחצים עם דוגמאות ומשלים. הראתי לממזרים. לא נותרה תשובה ללא מענה.
הסברתי להם בצורה מפורטת ומשכנעת. נתתי להם את כל מה שהם רוצים. חבורת חתולים מוצצי דם. ארזתי את השאלות והתשובות בדף יפה של טיעונים וסדרתי את זה שיראה כאילו זה חלק מאתר הקורס, אבל למעשה הדף היה מיועד אך ורק לשטן הכתום. לא רציתי שכל מי שמתעניין בקורס ייקרא את כל הרפש. למרות שעניתי להם. ועוד איך עניתי להם.

כשהגעתי לפורום, ישר פרסמתי לינק לדף התשובות. זה ישתיק אותם קצת.
אבל החתולים לא ויתרו והמשיכו להקשות. איזה חתולים עקשנים. בקשו הוכחות לתוצאות שלי.
איך הם מעזים. אני איש של תוצאות. מי הם בכלל. אני לא צריך להוכיח להם כלום. לא ארד לרמה שלהם.
רוצים הוכחות? רוצים הוכחות ממזרים? הנה תקבלו אותם. הוספתי תמונות של הרכבים שיש לי, הוספתי גם תמונות של הבתים בסתיו ובאביב, שיראו ויחנקו, החתולים המייללים.
רוצים הוכחות החתולים. הנה עכשיו תראו את הכל. תמונות של המטוס והסוסים. כן, שיראו הכל.
לא מספיק להם. עדיין הקנאה נוטפת, אז הנה אני אפרסם גם תמונה שלי ואישתי. והילדים. שיראו איך אנחנו חיים. חתולים ארורים. לא יודע מה חשבתי לעצמי. לחשוף ככה את אישתי והילדים בפני חתולים עם ציפורניים חשופות. לא יודע מה רציתי להשיג.
אני לא חייב להם כלום. אני יזם. יש לי תוצאות. למה אני צריך להתווכח איתם בכלל?
לא מאמין כמה זמן השקעתי בתקופה האחרונה בלעקוב אחרי כל הפורומים. לנסות ולכבות את השריפות בדפי טיעונים.
אני מפסיק להתייחס אליהם. חתולים ימותו בסופו של דבר, מן הסתם מהרכבים בכביש.
עכשיו הם צוחקים על התמונות שפרסמתי. אומרים שהתחלקתי על השכל. אולי הם צודקים? מה קשורות התמונות האלה? אבל הם ביקשו. למה שמעתי להם? למה אני מתייחס אליהם.
אין בעיה, לא רוצים לראות לא תראו. הורדתי את התמונות.
עוד פעם מבקשים הוכחות. מה יש להם? חבורה של אידיוטים. בקשו הוכחות, נתתי להם. לא רוצים לראות, הורדתי. אי אפשר לרצות חתולים.
נותנים להם חלב הם רוצים שמנת. איך אפשר לחיות בעולם של חתולים. איך זה מרגיש להיות חתול?
אולי אני גם צריך להיות חתול?
אני מתחיל להשתגע. חייב לשמור על הנכס הזה. ייצר לי הרבה כסף.
בשבועות שלאחר אותו דיון בכתום, החלטתי להלחם בהם עד הסוף. בכל החתולים המשמיצים.
התחלתי לשפץ את כל האתר, שיניתי את כל התקנון מההתחלה עד הסוף. לא סעיף אחד או שניים. את כולו. אחרי זה עברתי על כל הטקסטים, הוספתי עוד טיעונים מנצחים. זה מה שאני יודע לעשות הכי טוב וזה מה שאעשה. עוד ועוד טיעונים מנצחים.
אני אספר להם סיפורים על כביסה מלוכלכת שנראת ככה רק בגלל החלון ועל שכן קנאי שמנסה לעצבן את שכנו המצליח. אולי הם יבינו את הרמז.
אני אשווה את עצמי לאנשים המצליחים בהיסטוריה ובכך אפאר את עצמי ואשווה אותם לאותם מקטרגים.
זה מה שאעשה. אני לא צריך שהם יאמינו לי. לא החתולים. שאר הלקוחות צריכים להאמין לי. זה מה שחשוב. כל עוד אני אשכנע אותם ואענה על כל ההאשמות אני אמשיך להצליח. כי אני יזם.
אני צריך פשוט להמשיך לטעון טיעוני מחץ.
לא לוותר לממזרים.
רק עם טיעוני מחץ אפשר להביס אותם.
פסלון יקר שלי.
לא לוותר. להמשיך לטעון טיעוני מחץ.
רק ככה אפשר איתם.
צריך לשמור על הלקוחות, ורק טיעוני מחץ ישכנעו אותם להמשיך לשלם לי.
חתולים ארורים ולוזרים.
איך הכל מתפורר. חשבתי על הכל.
יש לי תשובות להכל. לא אוותר.
אני יזם.
אני יזם.

51 תגובות:

  1. ידעתי!! שמשהו דפוק פה כשהוא מפרסם תמונות שלו בכל חור אפשרי.

    יש לי טיעון: האם ל*כל* העובדים תחתייך יש עסקים מצליחים? אם כן מהם פרטי ההתקשרות אל העסקים המצליחים של עובדייך?

    שים לב לסעיף 4:
    http://www.shavit.us/index.php?page=5

    השבמחק
  2. זה מצחיק: http://toplink.co.il/styles/stoyak.jpg

    השבמחק
  3. תודה על הבלוג, באמת שקלתי להרשם לקורס שלו, אמרתי לעצמי זה באמת לא יכול להיות ולא הגיוני שכל אחד יכול לקבל הכנסה, האם זה באמת קרה כולנו מזמן מליונרים ואין עבדים יותר לפי הגדרה שלו...

    השבמחק
  4. באתי כבר להירשם לקורס, אני עדיין בודק, אך הבלוג הזה בהחלט מאט את צעדיי בכיוון...

    השבמחק
  5. שמי רון גולן ואני לומד אצל אלי שביט בקורס סטארט-אפ. שווה כל אגורה שהשקעתי בו והרבה מעבר לכך. יש לי עסק שהקמתי אותו מאפס. לגמרי מאפס. תוך 4 חודשים. בינתיים אני לא מרוויח 20,000, אך כבר עברתי את ה-10,000 בחודש. כרגע אני רק באמצע הלימודים.

    במהלך כל הקורס הספקתי להכיר את סוג האנשים כמוך (מנהל הבלוג הזה) - אנשים שמסוגלים לדבר רק מאחרי הגב, ללכלך ולהסתתר מאחורי הקלעים.

    מי אתה - מנהל הבלוג? זה לא ברור מהבלוג שלך. אין שום מידע עליך גם בפרופיל האישי.

    האם יש לך שם? גם לא. רק שם כינוי.

    מה יצרת בחיים שלך? בלוג שמכפיש אדם מצליח.

    במה אתה עוסק? בללכלך את האדם שצריך ללמוד ממנו ולהגיד לו תודה.

    ממש "כל הכבוד" לך!

    אני כמעט בטוח שאתה אחד הסטודנטים שהגיע למשימה הקשה וברחת כמו חתול. במקום להבין היכן עשית טעויות ולחזור על המשימה - התחלת ליילל וללכלך.

    אני לומד אצל אלי ולא מתבייש בזה - אני גאה בזה וממליץ לכולם - לכל אחד שאני פוגש אותו. אלי שביט - זה אדם ששווה ללמוד אצלו וממנו. אך לא כדאי לבוא לקורס אם אתה רוצה לגרד ביצים - זה פשוט לא יעבוד!

    מי שבא ללמוד ברצינות - יצליח! בדקתי זאת על עצמי.

    לא, אני לא אחד החיילים שלו. אני פשוט רואה דברים בצורה נקיה ולא מזווית עקומה כמוך.

    רון גולן
    rongolann@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תפסיק לזיין תמוח !!!
      גם אותך הוא שלח אני לא מבין ?

      מחק
    2. מה העסק שלך הא ?
      אני רוצה לדעת איפה הוא, מה הוא מציע.
      איך מגיעים אליו
      מה מספר העסק?
      מהאיימיל של העסק
      תמונה של העסק !
      הוכחה שזה העסק שלך!
      ואם תביאי לי את כל זה! אני אצא טיפש, עלוב, אני ארשם לקורס שלו, אתה תקבל את מלאו הכבוד מבחנתי אני אלמד משהו לחיים! אתה תלמד אותי, וגם אני מוכן להשים עוד 2500 שקל אם תביאי לי את כל זה !
      אביב ברכה. יהוד, פינת מואליבר למקרה שתחפש אותי

      מחק
    3. בחיפוש אחרי כתובת המייל של רון גולן מצאתי שבתגובה מגוננת אחרת על אלי שביט הוא הציג את עצמו כ"רונן גולן".
      http://www.seoweb.co.il/forum/topic/386
      הרושם שלי הוא שאין "רון גולן" ואין "רונן גולן", וזו זהות פיקטיבית להגנה על אלי שביט.

      מחק
    4. ברור שאין רון גולן...
      זה אלי שביט או מישהו שעובד בשבילו.

      הוא פשוט דוחה האלי שביט הזה.

      מחק
    5. לי יש הוכחות והצלחתי להקים עסק כזה
      שמרוויח הרבה מאד כסף.
      דבר ראשון שעשיתי בזכותו הוא להוריד את ההוצאות בהרבה.
      ואז להתחיל להכניס.
      נכון זה לא לקח לי 9 חודשים אלא קצת יותר והייתי צריכה השלמות ידע ממקורות נוספים.
      אבל למדתי ממנו הרבה מאד דברים איך לעשות את זה והוא פתח לי את הראש לכיוונים נוספים.
      נכון הוא לא תמיד נחמד הוא מלא אגו ושוויצר ברמות אבל יש לו את זה.
      אתם יכולים לפנות אלי דרך האתר שלי- http://www.shoham-fashion.com/
      ואשמח לענות לכם על כל השאלות
      רבקה

      מחק
    6. את שקרנית ובכלל שייכת לאלי שביט

      מחק
    7. רבקה את אחלה תתקשרי אלי 0503804666

      מחק
  6. למי שכותב את הבלוג הזה - אתה גאון!!!

    רון גולן- פחחחחחחח
    מה פתאום, אתה לא אחד החיילים שלו.
    ברור, אנחנו מאוד מאמינים לך.
    רק יש דבר אחד שמאוד מסקרן אותי- איזה עסק בדיוק הקמת? אתה בטח אדם מאוד צנוע ובגלל זה לא כתבת את שם העסק שלך.
    בטח זו גם הסיבה שבשום מקום אלי לא מזכיר את העסקים שהוקמו בזכותו.
    זה הכל מצנעה, שלא תבינו לא נכון.

    אז בבקשה רון, אני מאוד רוצה איזה עסק הקמת. בבקשה תספר לכולנו.

    השבמחק
  7. spider לשירותך תמיד14 ביוני 2011 בשעה 13:46

    אין ספק שלקחת מאלי שביט בעיקר את סגנון הדיבור. אתה ממש העתק של האתר שלו. קשה שלא לתהות לגבי זהותך שלך.

    אם הצלחת להקים עסק שיהיה לך לבריאות, באמת מכל הלב.
    אם 99.999999% מהסטודנטים שלו הם מיליונרים היום בזכותו, גם כן שיהיה להם לבריאות - אני מפרגן, גם לו.

    אבל,
    אני לא הצלחתי להקים עסק שמרוויח 20,000 ש"ח תוך 9 חודשים לכל היותר בפחות משעה ביום באיזה תחום שבחרתי. מה לעשות? תירה בי?
    הוא הבטיח שיחזיר את הכסף למי שלא יצליח. למה הוא לא עושה את זה?
    למה הוא לא מחזיר לי את הכסף? הוא עשה כבר מיליונים נכון? יש לו עשרות אלפי תלמידים כפול 3,000 = מיליונים.
    למה הוא מבטיח החזר כספי כשהוא יודע טוב מאוד שהוא לא יחזיר כסף לעולם?
    למה לעשות מניפולציות רק בשביל לגייס את הלקוחות? הכל מותר?

    ובכלל, חשבתי לעצמי הרגע, למה הגעת לבלוג בכלל? מוזר לא?
    אם אתה לקוח מרוצה של אלי שביט אתה לא אמור לחפש בגוגל ביקורות על אלי שביט נכון?
    מוזר, מאוד מוזר הייתי אומר.
    אם הגעת לפה יש שתי אפשרויות:
    או שחפשת את שמו בפורום נוכלים של משרד עורכי דין
    או שחפשת תגובות על הקורס שלו בתפוז

    אז מי אתה בעצם רון גולן?

    השבמחק
    תשובות
    1. א. אחלה בלוג !

      ב. אם קנית שירות מאלי שביט בטח קיבלת חשבונית.
      יש בחשבונית: שם חברה + מספר ח.פ (לחילופין אם הוא עוסק מורשה - מספר עוסק מורשה.)
      תוכל לשתף אותנו ?

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    3. הוא לא רשום בכלל כעוסק בארץ.
      הוא גר בגיאורגיה ויש לו שם איזה שהוא עסק.
      זה מה שהופיע בקבלה:

      Lemon'S Business Software Development
      Duma's st. 77, TBS, Georgia.
      Israeli Contact Phone: 03-6555033, Fax: 03-7604364

      הטלפון הישראלי כמובן מוביל אותך למזכירה שלו/רכזת קורסים.

      מחק
  8. רון גולן:
    היכן בדיוק ממוקם העסק שלך?
    מה מספר העוסק מורשה?
    פרסם את הדו"חות שאתה מגיש למס הכנסה במלואם בדף תגובות זה, או תן קישור ישיר!
    יש תמונה שלך?
    היכן ניתן לפגוש אותך?
    היכן בדיוק ממוקם העסק שלך?
    כמה זמן הוא קיים?
    האם אתה מוכר מוצר? אם כן מה הוא? האם אתה מספק שירות? אם כן היכן ועבור מי?
    מה *בדיוק* אתה מצליח להבין שאנחנו לא?

    >>>בנוגע לשאלה "למה אין החזרים?" התשובה פשוטה: אתה חייב לסיים את הקורס כולו וגם להכשל בו כדי לקבל החזר, *אבל* אם תכשל בשלב כלשהו לא תוכל להמשיך הלאה, ומי שלא ממשיך הלאה לא מסיים: >אתה חייב לעמוד בתנאי בלתי ניתן לקיום ע"מ לקבל החזר, לכן ההונאה מושלמת!<
    אתה לא יכול להבטיח שתחזיר החזר (מלא) למי שמסיים ונכשל, אם מי שנכשל לא יכול לסיים!

    השבמחק
  9. אלי שביט היא נוכל רמאי שקרן
    ולא רק זה, ניכר ממנו רוע ממש ברמה שטנית

    השבמחק
  10. >אתה חייב לעמוד בתנאי בלתי ניתן לקיום ע"מ לקבל החזר, לכן ההונאה מושלמת!<


    סוף סוף משהו קלט את ההונאה!
    האם נרשמת לקורס?
    אנחנו מארגנים קבוצה.
    מי שרואה את ההודעה הזו ורוצה לקחת חלק בתביעה שירשום פרטי התקשרות.

    השבמחק
  11. לא נרשמתי לקורס כי "אל כשל" חשוד מיסודו, אבל הרעיון שלי (למי שנעקץ) טוב יותר:
    1) חברת האשראי לא תפסיק עיסקה באמצע, כי אם קיבלתה את פרטי הכניסה לאתר המלמד אז מבחינתה אין שום בעיה, ללא קשר אם עשית בהם שימוש כלשהו או לא.
    2) אתה מפקסס לחברת האשראי שאתה לוקח *אחריות מלאה* על ביטול העיסקה ובהתחייבות בלתי חוזרת על *כל הנזקים שינבעו* לחברת ממנה, על כל המשתמע מכך, ללא הגבלה: "העבירו את כתב התביעה אליי" על כל נספחיו.
    3) אתה מפקסס זאת לחברת האשראי עם חתימה שלך ותאריך למחלקת אישורים, מחלקת שירות לקוחות וכן כל גורם אחר שהוא בחברת האשראי שיש לו נגיעה לעיסקה (חפש באינטרנט נוסח משפטי מתאים).
    אל תחשוש לדבר עם כל בכיר שהוא, וגש לפגישה בבנק שלך במידת הצורך.
    4) הדגש שוב ושוב את העובדה, בעל פה ובכתב, שאתה מוכן שיעבירו אלייך את כתב התביעה בנוגע לאי כיבוד חיוב, ומבחינתך מדובר בהתחייבות בלתי חוזרת:
    >>כשאלי שביט יתבע את חברת האשראי על אי כיבוד העיסקה, אז מבחינתם אין פגיעה במוניטין כי אתה כבר חתמתה להם בהתחייבות בלתי חוזרת שאתה זה שנושא באחריות מלאה לכך - מבחינת החברה זאת לא בעיה שלהם.
    5) אתה מקים אתר שכזה, בלוג באיזשהו אתר; ומקשר לכל האתרים האחרים העוסקים בנושא.

    לאלי שביט: בפעם הבאה תכתוב "אין החזרים בכלל אף פעם בשום מקרה". לפחות אז ישנאו אותך פחות.

    השבמחק
  12. אלי שביט חזק בדיבורים.
    תכנסו לאתר שלו ותראו כמה השקעה בהדיפת גלי ביקורת... נראה לכם הגיוני?
    ראיתם פעם עסק רציני (או אפילו לא רציני) שבמקום לדבר על השירות / המוצר שנמכר עסוק בלהדוף הכפשות?
    ובכן, אני לא ראיתי מעולם.
    אלי שביט מקבל בימים אלה הרבה תביעות, ולמרות שפתיים תמיד יהיו, ואנשים ישלמו הכל בשביל החלומות שלהם, הוא מנסה לשמור על קור רוח, אלא שהאתר שלו מתחיל להתמלא בנאומי תוכחה כלפי כל הלקוחות הלא מרוצים שלו.
    אלי שביט, הוא בחור חכם, הבעיה העיקרית שלו הוא שהוא חושב שהוא החכם היחיד בעולם. הוא לא מבין שאי אפשר לרמות את כל האנשים "הקטנים" כל הזמן.

    מבטיח הבטחות ולא עומד במילה שלו. כמובן שאחר כך הוא אומר לך שאתה גרוע, עצלן, לא רוצה להתאמץ ובגלל זה לא הצלחת. כמובן, אתה לא רוצה מספיק, עובדה שיש כאלה שהצליחו ובלה בלה בלה

    אז כן אלי שביט, אני כל הדברים האלה שאמרת, סבבה.
    אני רוצה שתעמוד בהבטחה שלך להחזיר את הכסף, ואל תשלח אותי לראות את התקנון ששפצת 700 פעם לנסות לסתום את כל החורים שיצרת, כי גם התקנון בגרסתו המעודכנת ביותר לא עונה על הבעיות המהותיות.

    אז כן, תמשיך לגרוף כסף ולשקר לאנשים.
    ממליץ לכולם לבקר באתר שלו ולראות על מה מדובר, 50% הוא מנסה לפתות אנשים תמימים שרוצים להקים עסק להרשם לקורס שלו, ו-50% מהאתר מנסה ל"ענות" לטענות של הסטודנטים "לשעבר" שלו שאחרי ששילמו את הכסף הוא כבר לא צריך אותם, מן הסתם.

    השבמחק
  13. מה היו התכנים של הקורס? תנו דוגמה בבקשה

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי מחלק אותן לשני סוגים:

      משימות של קאוצ'ינג - אלה ברובן היו בהתחלה. מדובר במשימות כמו למצוא דרכים להקים עסק בחינם (אני לא צוחק - יש משימה כזו), למצוא דרכים איך למכור, למצוא יזמים "מצליחים" יותר ממך ולשאול אותם שאלות על יזמות. הקטע עם היזמים רץ שם חזק, כל דבר צריך להיפגש עם יזמים ולשאול אותם כל מיני דברים. זה פחות או יותר סוג המשימות.

      הסוג השני של המשימות, שאני קורא להם משימות מוקש הן משימות שנועדו לכסות את התחת של אלי שביט כדי שהוא כביכול ייצא כאילו עמד בהבטחתו להחזר כספי.
      בין המשימות אפשר למצוא:
      - למצוא פרויקט / להקים עסק (שוב, לא מצחיק בכלל. אתה משלם על קורס שילמד אותך איך להקים עסק, ואחת המשימות פה היא להקים עסק)
      - להרוויח 5,000 שקל בחודש
      - להרוויח 10,000 שקל בחודש
      - להרווחי 20,000 בחודש
      כמובן שמי שלא עובר משימה כלשהי לא ממשיך לבאה...
      לכן הוא יכול להבטיח שמי שיסיים את הקורס ולא יהיה לו עסק שמרוויח 20 אלף שקל אז הוא יחזיר לו את עלות הקורס.

      אי אפשר לסיים את הקורס בלי שיהיה עסק כזה ועם רווחים כאלה - אלה חלק מהמשימות בקורס.

      אלי שביט נוכל. שומר נפשו ירחק.

      מחק
  14. את התכנים של הקורס אפשר למצוא החל מהרשומה הראשונה של בלוג זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה יכול לשלוח לי בבקשה את התכנים אני קצת לא מתמצא באינטרנט..

      מחק
    2. שטויות: מי שיודע לשכתב את האתר שלו על כל פיפס הכי קטן, וגם יש לו סבלנות להתנצח עם כל אחד על כל דבר, וגם יודע לשווק 'אל-כשל';
      יודע מצויין להתמצא באינטרנט.

      מחק
  15. חחחחח רונן גולן זה אלי שביט!
    הוא שם "אימייל" עאלק כדי ליצור אמינות רק שהאימייל קצת מוזר ronengolann עם שתי n... עלוב עלוב
    וגם זה אותו סגנון באמת של אלי שביט כמה פתטי

    השבמחק
  16. חברה הדבקתי לו את הקישורים האלו בדף הבית בפייסבוק שלו,
    ובקשתי תגובה ממנו.
    הנוכל מחק את זה תוך שעה וגם חסם את הגישה לאנשים לרשום לו על הקיר !!!

    השבמחק
    תשובות
    1. פעם כתבתי תגובה בבלוגו שבתפוז עם קישור לבלוג זה, והוא מחק את תגובתי.

      מחק
  17. אלי שביט הוא פשוט קשקשן שניצל מלא ישראלים "תמימים" שרצו / עדיין רוצים להקים עסק.

    מהבטחה מפוצצת של "תקים עסק בוודאות, תרוויח 20 אלף שקל בחודש, אם לא עלות הקורס מוחזרת..." קבלתי בפועל טיפים בשקל שאפשר למצוא באינטרנט בחינם.

    אלי פשוט לקח את הכל ועטף את זה יפה באריזה נאה עם שיווק אגרסיבי וזה סוד ההצלחה שלו.

    דרך אגב, עד היום לא שמעתי על עסקים רווחים שהסטודנטים שלו הקימו.

    אתר אינטרנט שאין בו כתובת וטלפון של בעל העסק (לא של איזו פקידה שנותנת לו שירות) צריך להדליק נורת אזהרה.

    אתר אינטרנט שמבטיח הבטחות לא הגיוניות ולא סבירות (איך לעזאזל אפשר להבטיח שבנאדם ירוויח 20 אלף שקל...) צריך להדליק נורה.

    אתר אינטרנט שחלק ניכר מאורח חייו היה להדוף הכפשות ברחבי האינטרנט מדליק נורה.

    איך אומרים, אם זה נראה כמו הונאה, מריח כמו הונאה ועושה קולות של הונאה... אז מה זה ?!

    כל הנורות אזהרה האלה לא עזרו לי כי הייתי כל כך נואש לפתוח עסק שבסוף בלעתי את הפיתיון שלו.

    אני לצערי אכלתי אותה ואיבדתי 3 אלף שקל, כל מי שקורא את הבלוג הזה שיתרחק מאלי שביט כמו מאש.

    הבנאדם נוכל, שקרן ורמאי. והכי גרוע אי אפשר לדבר איתו (רק עם איזו פקידה שאין לה מושג).

    השבמחק
    תשובות
    1. שכור חוקר פרטי שימצא אותו.
      את מנ"כל חפציבה מצאו ברגע ובין-לאדן מת.

      מחק
  18. במשך תקופה ארוכה מאד התלבטתי אם להירשם לקורס מכל הסיבות המובנות לכאן ולכאן. עד שעלה פעם סרט על הקורס באתר שלו וגיליתי בו מכר שלומד אצלו. התקשרתי למכר שלי להתייעץ. הוא מאד המליץ לי על הקורס. המכר הזה ועוד כמה שמופיעים בסרט אכן הקימו עסק. הפרטים שלהם מופיעים באיזה מקום באתר של שביט.
    בעקבות ההמלצה נרשמתי לקורס. כיום אני בשלב שעדיין לא יכול להמליץ לאחרים כי לא סיימתי את הקורס. אבל אני חושב שהקורס הזה נתן לי הרבה.
    בינתים אני עוד מאמין שהסיבה לכך שאני עוד באמצע כי לא עשיתי כל מה שצריך. אם אעשה הכל ועדיין לא אגיע לתוצאות אחזור לכאן ואאדכן.

    השבמחק
  19. יש שיאמרו שכל פסיכולוגיה היא בגרוש, אבל עובדת לפעמים, למה? ככה! אלי שביט הוא אכן נוכל רמאי ושקרן לאור התלונות נגדו, השיטה שהקורס עובד היא פשוטה מאוד, הוא מלמד אותך למכור כל דבר תמורת כסף, אני תלמיד בקורס ומישהו כתב שם שהוא לא אוהב שיווק אגרסיבי, אז אלי שביט כותב לו בתגובה בעסקים אין אוהב ולא אוהב, יש עובד ולא עובד. משמעות התשובה היא "מכור את נשמתך לשטן" אל תלך אחרי שום אינטואיציה מוסרית, תדחף ללקוח דברים שהוא לא צריך, נצל את אי הנעימות שלו, נצל את פערי המידע שיש בינך לבינו, נצל כל מה שזז.
    האיש הזה הוא נצלן מקצועי מאוד, אין לו שום בושה, עכשיו הוא רוצה להיות מנהיג הוא הקים מניפסט כביכול להציל את האנושות, והכל הכל, כדי בסופו של דבר לסחוט כסף מאנשים תמימים.
    עברתי את הקורס, עשיתי משימות, ראיתי את העולם המגואל של ה"יזמים" נצלנים למיניהם, אינני רוצה לא בהם ולא בכספם, שיטות העבודה של "עשיית כסף" בדרך כלל כרוכה בניצול הזולת, והוא בפירוש מסית ומדיח שם באתר שלו, לנצל לנצל ולנצל, לא משנה את מה העיקר נצל. יש לו שם קריקטורה איך יזם סוחט עובדים שכירים ומוציא מהם כסף. ניצול היא הדרך הטובה ביותר לעשיית כסף. בלי כישורים, בלי אוניברסיטה, בלי השכלה, בלי צבירת מוניטין ואמון אמיתי עם לקוחות. נצל כפי יכולתך.

    השבמחק
  20. שלום לכולם
    מה דעתכם על הלינק הזה?
    http://www.newcourse.co.il/yesactive_reviews.php?&pg=1
    נראה לכם שהוא כתב את כל התגובות בעצמו? מה עד כדי כך משעמם לו?
    ויש לו וידאו שהוא מראה חלק מהמשתתפים בקורס שלו שהם מרוצים עד הגג, וכל אחד מספר על התוצאות שהוא השיג ומודה לאלי באופן רשמי
    http://www.youtube.com/watch?v=WW51OaoEZws
    גם לי כל העסק זה של אי לא נראה אבל איך זה מתיישב עם הטענות פה?
    תודה

    השבמחק
  21. מאוד פשוט להסביר את זה.

    האמת שגם זה מהלך שיווקי גאוני של אלי שביט.

    במהלך הקורס יש לך משימות, ולאחר כל משימה את צריכה לתת דיווח על מה עשית ואיזה תוצאות השגת. אחת לכמה משימות יש בטופס הדיווח שצריך למלא שורה שהכותרת שלה היא משהו כמו:
    "מה הפקת עד עכשיו מהקורס?" או "מה הקורס נתן לך עד עכשיו?" או "מה המשימה הזו נתנה לך?" וכו'.

    חייבים למלא את זה אחרת אי אפשר לשלוח את הדוח.

    כך הוא משיג שתי מטרות:
    1. מבחינה שיווקית יש לו את כל "ההוכחות" האלה שהקורס שלו מביא ערך כביכול
    2. מבחינה פסיכולוגית הוא גורם לאנשים בעצם זה שהם נאלצים לרשום תועלות לכאורה מהקורס שהם באמת מפיקים ערך מהקורס.

    השבמחק
  22. לדעתי אתם אנשים קטנים ומשועממים שמחפשים תירוצים לעליבות הנפש שלכם. הוא כתב הרבה פעמים שיש סטודנטים שלא מוכנים לעבוד קשה בשביל העסק של עצמם ולכן הם לא הצליחו.. אז מה אתם בוכים! סמרטוטים!
    בכל אופן תמשיכו להסתפק ב5000 שח יא עלובים

    השבמחק
  23. לדעתי אלי שביט הוא סיינטולוג, כל הקורס שלו מבוסס על הכתבים שלהם, והוא מוכר אותם לא בזול, רק חבל שהוא מעביר את העקרונות בצורה מתנשאת ועלובה יחסית.
    -אחד שלא קנה ממנו דבר, וראה מתלמידים שלו-

    השבמחק
  24. מזל שמצאתי את הבלוג הזה, עמדתי לקנות את הספר שלו, תודה שהצלתם אותי.

    השבמחק
  25. לדעבוני לא מצאתי קודם את הבלוג הזה, ונפלתי בפח של אלי שביט.
    גם מזכירתו שותפה לנוכלות, מבטיחה הבטחות סרק ומגבה אותו. האם כבר קמה קבוצה (או בהקמה) של נפגעי אלי שביט? תשאירו פרטי התקשרות. אמינים בבקשה, שלא ישאיר אותם רון או רונן גולן !!!

    השבמחק
  26. גם אני נפלתי בפח.. שילמתי על שני הסדנאות אלפי שקלים! כבר לפני שנתיים. נתתי צ'אנס כמה וכמה פעמים, השפלתי את עצמי בליצור קשר עם כל מיני בעלי עסקים גדולים שלא הבינו בכלל מה אני רוצה מהם, הוא זורק אותך לכלבים שתבין לבד הכל ותלמד לבד הכל, מבקש שתקרא כל מאמר מלא פעמים, אבל הוא מצידו לא עושה כלום בכדי לתמוך בך או לכוון אותך, אלא אומר שאם תהיה תלוי בו - ברגע שהוא יעזוב אתה תיפול, לכן אתה צריך לעשות הכל לבד לבד בעצמך. והכי גרוע ומפחיד זה - שהסגנון שלו מאוד מזכיר לי סגנון של גורו באיזו כת, יש שם ללא כל ספק סממנים של שטיפת מוח פסיכולוגית בדיוק כמו בכתות! - אתה חייב להודות לו כל הזמן, אחרת אתה מקבל השפלות על כך שמי שלא מודה על מה שנתנו לו הוא כפוי טובה וכל מיני קללות וניבולי פה שבהם הוא נוהג לתבל את דבריו, אם הצלחת - אתה חייב להודות לאלי שביט כי הכל בזכותו, אבל אם נכשלת - זה בגלל שאתה עצלן/מטומטם/אפס, ותתחיל הכל מחדש אולי הפעם לא תהיה אידיוט ותצליח. הוא יוצר אוירה כזו שאתה מרגיש שרק אתה לא מצליח, שכולם סביבך הצליחו, אתה מרגיש קטן ושהוא גדול ושאתה חייב להקשיב למה שהוא אומר, האוירה של הקללות וחוסר הפירגונים נותנת תחושה מאיימת וצורך לרצות, זה קורה לכל אחד, אין ליווי אישי, אלא הכל נעשה באופן אוטומטי והוא פשוט לא סופר אותך ברגע שהוא לקח ממך את הכסף, המשימות הן כמעט בלתי אפשריות, והוא גורם לך בצורה מאוד מאוד חכמה לחשוב שאם לא הצלחת כנראה שמשהו לא בסדר איתך, עד כדי כך שאנשים ממליצים עליו עוד לפני שהם ראו הצלחה, אלא רק כי הם התלהבו ונכנסו לראש שבדיוק הוא מנסה ליצור אצלך. אין אצלו שום מוסר בסיסי של אדם שאמור לתת שירות ללקוחותיו, אלא הוא מתייחס אליך ממש כמו לזבל! כאילו הוא פשוט שכח שכל הכסף שיש לו הגיע בדיוק מאיתנו והוא זה שצריך להודות לנו. הוא מפרסם בגאווה את הסכומים שמכניס הפרויקט שלו "סטאר-אפ" כאשר למעשה זה בדיוק הפרויקט שמפיל אנשים בפח ומזה הוא ניזון. בקיצור, לא ממליצה!! ממש לא!! אני לא בטוחה שהאיש עצמו הוא נוכל, יכול מאוד להיות שהוא בסך הכל רצה להרויח כסף וחשב שבאמת יש לו מה ללמד ומאמין בזה, אבל השיטה היא בכלל לא יעילה וממש מזיקה! אני מתארת לעצמי שלרוב השיטה לא מביאה תוצאות. יכול להיות שיש בודדים שכן הצליחו, וגם יש כאלו לדעתי שהצליחו בזכות דברים אחרים אבל גם עשו את הקורס שלו במקביל אז הכל ביחד שיחק להם.

    השבמחק
  27. אז מסתבר שאני לא היחיד שנפל בפח.... קראתי כאן תגובות וצחקתי על עצמי. כל הדברים שנאמרו כאן כל כך נכונים שזה עצוב. משימה ראשונה - הקם עסק מכלום ... חחחחחח כמה טיפש הייתי. מי שמתלבט להפסיק ולא לעשות את הקורס הזה. אלי נוכל ושרלטן, לא פחות. מישהו צריך פעם אחת להעמיד אותו במקום ויפה שעה אחת קודם..

    השבמחק
  28. בקשר לתודות אז ככה מהקורס הראשון הוא אומר לך זאתה כפוי טובה מסריח אם אתה לא אומר תודה. הוא אפילו כותב באופן מודגש "אל תשכח להגיד תודה..." למעשה אתה מרגיש שכדי לפתוח את המשך הקורס כל פעם אתה חייב לומר תודה. ואז הוא מפרסם את זה אפילו שאמרת תודה בתחילת הקורס על משהו פעוט ואחר כך הבנת שבעצם נפלת בפח. לסיכום- התודות אמתיות הסיבה לגמרי לא ממניע אמתי וטהור

    השבמחק
  29. לא להאמין למהללי אלי שביט -- הם שקר אחד גדול

    השבמחק
  30. אז איך הוא מחזיק מעמד כ"כ הרבה זמן,אני הייתי מתייאש כבר,סתם מעניין

    השבמחק
  31. בעלי גם נעקץ !!! היזהרו ליפול בפח הנמוך הזה!

    השבמחק
  32. אם אלי שביט הוא כזה גאון שמצליח להוציא כסף מאנשים בצורה כל כך חכמה. אז עדיף לשים את הגאווה בצד וללמוד ממנו....

    השבמחק
  33. ללא ספק, רוב התגובות המכפישות כאן, באות מאותו מקור. פשוט לקרוא את הטקסטים שוב ושוב ולראות כיצד הסגנון חוזר על עצמו. זה מדהים בכל קנה מידה, כי בכל דרך שאני רק מסתכל על מה שהקורס עשה לי, הוא שינה את חיי, לקדם את עצמי, לבצע מה שצריך ולהפסיק לשקוע בביצה האוניברסיטאית.
    אה, וכן, זה גם היה מנוף לצמיחה כלכלית.
    מה שמעציב אותי על כותב הבלוג שכנראה גם עבד כל כך קשה לזרוע את הארס שלו בתגובות המטופשות, כנראה בגלל פגיעה קטנה באגו, התנפח והפעיל את כל המוטיבציה שלו ביצירתיות שכזו, במקום פשוט, להקים עסק מאפס...
    עסק מאפס לפי שיטת אלי שביט, הרבה יותר קל.
    אוי האגו. אני עצוב בשבילו.
    אני גם עברתי את הקורס, חטפתי מאלי כמה תגובות בוטות ואני מודה עליהם כל יום מחדש. זה האיש היחידי בחיי, ששם לי את המראה שהיתה חסרה לי בפרצוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. אלי מכה בשלישית. כל כך שקוף שהוא כתב את התגובה הנל. בדיוק כמו שהבלוג מתאר- כל מה ששביט יודע זה לכתוב "תגובות מחץ". אבל זה כבר לא עובד על אף אחד.

      מחק
  34. אין אף עסק שלו מהעבר שהצליח להחזיק מעמד את כולם הוא סגר והשאיר לקוחות באוויר http://ishavit.com/shavit.html

    השבמחק