יום שלישי, 5 באפריל 2011

פרק 5: האידיוטים מתחילים ליפול ומנסים להטביע גם אותי....

נקודת מפנה. כמות המבקרים ירדה משמעותית ויחד איתה הנרשמים לקורס.
הסיבה לכך היא האידיוטים שלא הצליחו להקים עסק. הם הגיעו למשימות שצריך להקים עסק ולהרוויח כסף, והם לא מצליחים. כמובן שהם הודחו. עכשיו הם משמיצים אותי בכל רחבי האינטרנט.
עלובים כאלה. לא מצליחים להקים עסק רווחי ובאים בטענות. בשיא חוצפתם הם מבקשים החזר כספי. הם בכלל לא סיימו את הקורס. מה? אז מה אם הם הודחו.
כתבתי במפורש שהם צריכים לסיים את הקורס. מה לא הוגן פה? הם לא יכולים לשלם לקורס שמלמד אותם איך להקים עסק רווחי וכשמגיעה המשימה להקים עסק רווחי הם לא מצליחים.
פשוט אידיוטים. האידיוטים מתחילים ליפול ומנסים להטביע גם אותי...

לא ותרתי. התחלתי לסרוק את האינטרנט ולאסוף את כל הטענות המועלות כלפיי. הוספתי דף טיעונים עם כל הטענות שהצלחתי למצוא וכתבתי לכל טענה תשובה מוחצת.
הייתם צריכים לראות את זה. השתקתי את כולם. עניתי על כל דבר שהם ביקשו. השארתי אותם ללא מילים. מה? אז מה אם הם לא יכלו להגיב, הם יכלו לשלוח תגובות. מה? אז מה אם אני זה שמחליט מה יפורסם באתר.
השתקתי את כולם. כמו חתולים שמייללים. במקום לנסות למצוא קערת חלב, באים מתחת לחלון ומתחילים ליילל.
הקנאה אוכלת אותם. הם יודעים שאני עושה עליהם מלא כסף. צרות עין של אנשים - מכת האנושות. הרי זה דבר ידוע שלכל האנשים המצליחים קמים אנשים המתנגדים להם ומבקרים אותם. ככה זה היה לכל אורך ההיסטוריה.
מה? אז מה אם גם כנגד עריצים, ארגוני פשע ונוכלי על יש ביקורת רחבה? מה הנקודה פה?
אני יזם.
אני יזם.
חתולים ארורים.
עניתי לכולכם.
לא אפול. עניתי למה שרציתם.
עניתי על כל מה ששאלתם. מה אתם רוצים?
לא אבזבז עליכם עוד זמן.
יש לי תשובה לכל שאלה שלכם.
אני לא צריך להוכיח לכם דבר.
יש לי תשובה לכל שאלה שתשאלו.
אני לא חייב לענות לכם ואתם לא חייבים להרשם לקורס.
הכנתי רשימת טיעונים לכל סוגיה שתצליחו לחשוב עליה.
חבל לי על הזמן שלי הוא יקר. למרות שעכשיו בגללכם הוא נהיה קצת זול יותר. חתולים יללניים!
תשאלו ואני אענה.
אני לא מתכוון להתווכח איתכם. אתם לא רוצים אל תאמינו.
תכתבו לי את כל השאלות הנוקבות שתצליחו לחשוב עליהן ואני אפצח אותן אחת אחת.
האמת בכלל לא אכפת לי מה אתם חושבים.
לכל מי שמנסה להפיל אותי, כמה עסקים הקמת?
אתה בכלל לא מעניין אותי כי אין לך השגים.
לי יש תוצאות.
אין בכלל לא מתווכח איתך.
אני מתווכח עם עצמי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה