יום שלישי, 5 באפריל 2011

העלילה

הבלוג מספר את סיפורו של זיגי.
זיגי, שם בדוי, הינו ישראלי לשעבר.
זיגי מרבה להתווכח עם עצמו בצורה של שאלה נוקבת ומתן תשובה מוחצת.
לעיתים נדמה לאדם מבחוץ כי זיגי מורכב משני אנשים שונים, האחד שמחפש לשאול והאחד שממהר להשיב.
החלום של זיגי היה להפסיק לעבוד וליצור מכונה להדפסת כסף.
יום אחד עלה במוחו רעיון ליצור קורס שילמד אנשים כיצד להקים עסקים רווחיים.
כדי שתהיה לו הכנסה אוטומטית, הוא החליט להשקיע את זמנו בפיתוח קורס אינטרנטי שנקרא StartUp כך שכל תהליכי העסק יהיו אוטומטיים.
הבלוג עוקב אחרי קורותיו של זיגי החל מהימים שקדמו להקמת הקורס, דרך הקשיים שהתגלו באמצע, ועד לשקיעתו הסופית.

5 תגובות:

  1. כול מילה בסלע רק חבל שלא קראתי את זה לפני ששילמתי לרשע הזה אלי שביט,למישהו יש מידע על הצטרפות לתביעה ייצוגית?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מכיר את האיש כיום, אבל למד איתי מישהו בכיתה בשם אלי שוטשוילי, שאחר כך שינה את שמו לשביט.

      האם זה הוא???

      מחק
    2. עם גרוזינים אסור בשום פנים ואופן להתעסק

      מחק
  2. האם יזמת איזו מכירה הכי קטנה שבעולם כדי להרוויח כמה שקלים?
    ואם כן עשית מכירה אחת (לא יכול להיות שיש אדם שלא מסוגל למכור משהו ולהרוויח שקל אחד)
    אז למה לא חשבת לעשות אחת טיפה יותר גדולה ובסוף להגיע לרווח של 3500 ש"ח ולהחזיר את מה ששילמת?
    למה לא דיברת עם אנשים שמרוויחים פי 10 ממך?
    אני דיברתי ומכרתי בסך 250 ש"ח דברים שהם לא היו צריכים.
    אח"כ קיבלתי זבנג להתאמץ יותר ובעסק שלי הגיעו יותר לקוחות עד שהגעתי לרוח נוסף (יותר מהרגיל) של 3000 ש"ח ובכך החזרתי לעצמי את מה ששילמתי על הקורס.
    אז לא הגעתי ל 20000 אבל אני יודע שזה בגלל שלא עשיתי שוב את מה שעשיתי בתחילה.
    אז מסכים שיש אנשים שבטבע שלהם קשה להם מאד לדבר עם אנשים אחרים אבל זה בגלל שהם לא רוצים להתגבר על הקושי ואולי גם אתה אחד כזה? לי גם קשה להתגבר אבל אני לא איבדתי תקווה ואני ממשיך כל יום להתעקש.
    אשמח לתגובה אישית: 11happy1111@gmail.com

    השבמחק
  3. לדעתי אלי שביט הוא סיינטולוג, כל הקורס שלו מבוסס על הכתבים שלהם, והוא מוכר אותם לא בזול, רק חבל שהוא מעביר את העקרונות בצורה מתנשאת ועלובה יחסית.
    -אחד שלא קנה ממנו דבר, וראה מתלמידים שלו-

    השבמחק